środa, 15 stycznia 2014

Lauber

Historia Lauber
Firma Lauber Sp. z o.o. jako jedna z pierwszych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej rozpoczęła regenerację części samochodowych już w 1994 roku. Zarówno w strategii jak i w oferowanych przez nas produktach oraz usługach na przestrzeni czasu nastąpiło wiele zmian. Zaczynając od regeneracji części układu elektrycznego silnika, tj. alternator i rozrusznik stopniowo rozszerzaliśmy zakres (asortyment) produktów podlegających fabrycznej regeneracji.
Obecnie, będąc bogatsi o ponad 15-letnie doświadczenie, z dumą stwierdzamy iż jesteśmy jedną z największych fabryk w Polsce. Czas i zdobyte doświadczenie nauczyło nas, że aby stać na piedestale trzeba być najlepszym. Dążąc w tym kierunku, zachowujemy wysoką jakość naszych produktów i usług, wdrażamy innowacyjne rozwiązania, wykazujemy zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wdrażając najbardziej restrykcyjne normy stosowane przez potentatów na całym świecie uzyskaliśmy certyfikat APRA (Automotive Parts Rebuilders Association – Stowarzyszenie Regenerujących Części Motoryzacyjne). Zgodnie z definicją APRA “regeneracja oznacza odbudowę używanej części pojazdu zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami sztuki inżynierskiej tak, że funkcjonalnie odpowiada ona części nowej.
Dystrybucja
Nasz asortyment, w skład którego wchodzą zarówno nowe jak i regenerowane podzespoły obejmuje ponad 10 tysięcy pozycji:rozruszników, alternatorów, przekładni wspomagania kierownicy, pomp wspomagania kierownicy, przekładni kierowniczych bez wspomagania, zacisków hamulcowych, półosi napędowych oraz od początku 2012 roku wtryskiwaczy typu Common Rail typu Bosch. Wszystkie produkty Lauber dostępne są w sieci sprzedaży największego dystrybutora części zamiennych w Europie Środkowo - Wschodniej - Inter Cars S.A.
W lipcu 2003 roku na mocy umowy zawartej z Inter Cars S.A. uzyskaliśmy dostęp do potężnego systemu dystrybucji oraz nowych grup potencjalnych odbiorców na terenie całej Europy, np. zrzeszonych w ATR. 
Głównymi kanałami dystrybucji stały się oddziały INTER CARS oraz współpracujące z nim Q- serwisy oraz Auto Crew rozmieszczone w całej Polsce, i właśnie dla nich stworzyliśmy program regeneracji usługowej a także bezpośredni odkup rdzeni.
Inwestycja w rozwój i przyszłość
Obecnie posiadając przyznawany nam od kilku lat certyfikat jakości ISO 9001:2000 nie spoczywamy na laurach. Nadal nie ustajemy w wysiłkach nad systematycznością poprawy jakości naszych produktów. Dzisiaj jest ona porównywalna z jakością osiąganą przez liderów rynku europejskiego. Stan ten mógł zostać osiągnięty tylko poprzez zakup nowoczesnych – stosowanych przez najlepszych – testerów i urządzeń. Stałe poszerzanie gamy naszych poprzez uruchamianie kolejnych linii montażowych to odpowiedź na dynamikę wzrostu zainteresowania regenerowanymi częściami samochodowymi oraz ogólnoświatową tendencję do recyclig’u.
Jesteśmy przekonani, iż inwestycje w nowe linie produkcyjne, metody regeneracji oraz zaangażowanie w rozwój zasobów ludzkich poprzez ciągłe podnoszenie ich  kwalifikacji pozwolą nam stale dążyć do umacniania naszej pozycji lidera rynkowego oraz znajdą odzwierciedlenie w dalszym, dynamicznym rozwoju działalności regeneracyjnej
Misja firmy
Jesteśmy nowoczesną i stale rozwijającą się firmą oraz wychodzącą naprzeciw wymaganiom rynku fabryką. Otwieramy się na potrzeby rynku starając się spełniać jego oczekiwania. Mamy za sobą wieloletnie doświadczenie, które kształtuje, wpływa oraz jest narzędziem w realizacji naszej misji.
Gwarantujemy elastyczne podejście do inwestorów, rzetelną i profesjonalną obsługę każdego klienta. Oferujemy dbałość o najwyższą jakość naszych produktów i usług dając 25-miesięczną gwarancję. Dla nas najważniejszy jest klient i jego zadowolenie oraz przywiązanie do naszej marki.
Wizja firmy
Zaufanie, jakim na co dzień obdarzają nas użytkownicy produktów marki Lauber, stawia przed nami nowe wyzwania. Naszym obowiązkiem jest nie tylko zapewnienie kompleksowej obsługi klienta ale przede wszystkim zagwarantowanie poczucia bezpieczeństwa z użytkowania naszych produktów. Warunkiem sukcesu jest nie tylko spełnianie oczekiwania naszych klientów, złotym środkiem jest wyprzedzanie ich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz